dilluns, 30 de setembre del 2013

Projecte PALABRAS AZULES

Bon dia!

Per motius personals he estat uns dies sense escriure... no segueixo massa animada, però la vida ha de continuar... i què millor que el blog per animar-me una mica.

Em fa molta il·lusió poder començar la meva primera entrada d'avui explicant-vos que per fi he pogut entrar a formar part del projecte: PALABRAS AZULES!

Vaig conèixer el projecte gràcies a una publicació de



"PaLaBraS AzuLeS es un proyecto colaborativo cuyo objetivo es crear, recoger, ampliar, organizar y compartir recursos propios o adaptados, y secuencias didácticas completas de profesionales de la educación, preocupados en la mejora de la expresión escrita.
Está dirigido principalmente al profesorado (e incluso a los colectivos que se inician en la escritura) que imparte clases de lengua, animación a la lectura y/o animación a la escritura. Los recursos literarios pueden ser aplicados en el aula Con y Sin TIC, pero en casi todas las entradas se ofrecen recursos 2.0
Al final del curso pasado, y puesto que las estadísticas hablan por sí solas de la gran aceptación que ha tenido entre los docentes, nos planteamos avanzar un paso más y ajustar algunos planteamientos que pudieran ayudarnos a llegar a más profesorado, consolidando nuestra aportación a la tarea imprescindible del aprendizaje de la escritura creativa en las aulas."

Interessant oi? 

La veritat és que em fa molt de respecte formar part d'un projecte així però en tinc ganes i, bé, si no ho faig prou bé, doncs aprendre a fer-ho millor!

Ja aniré informant de com va.

 

2 comentaris: