divendres, 22 de febrer del 2013

Crear llibres digitals: Calameo

Bon dia a tothom! 

Fa uns minuts he penjat un power point que vaig preparar per als meus alumnes de Science de 5è de primària. I potser algú es pregunta: "un power point????" "I com l'ha transformat i l'ha penjat?"... Doncs bé, MOLT FÀCIL! Tenim vares pàgines que ens ofereixen la possibilitat de convertir un PPT, un pdf, un word... en un llibre digital. Concretament, jo he utilitzat la web CALAMEO ja que és gratuïta i et permet desar els arxius creats si estàs registrat.
Una altra pàgina és Page FLip-Flap, però aquesta no m'agrada tant perquè la publicitat és molt gran de mida i em destorba una mica a l'hora de visualitzar el llibre digital en el blog.

Espero que aquesta eina us pugui ser útil per a digitalitzar qualsevol cosa que feu a classe, ja siguin contes, resums, etc.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada